.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش هزینه تعویض کارت پایان خدمت

شمال نيوز: بهارستان‌نشینان با تصویب بند الحاقی یک به ماده واحده، به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه دادند به ازای صدور هر برگ سند مالکیت حدنگاری (کاداستری) مبلغ 300 هزار ریال اخذ و به ردیف درآمدی 140141 واریز نماید.

با تصویب نمایندگان مجلس، نیروی انتظامی می‌تواند در سال جاری برای تعویض و تبدیل هر قطعه کارت پایان خدمت مبلغ ۱۲ هزار تومان و برای صدور، تعویض و تمدید گذرنامه بیومتریک ۷۵ هزار تومان دریافت کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز مجلس، بررسی قسمت‌های درآمدی بنده‌های ماده واحده لایحه بودجه سال جاری را به اتمام رساندند و به سراغ بررسی بندهای الحاقی به ماده رفتند.
 
بهارستان‌نشینان با تصویب بند الحاقی یک به ماده واحده، به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه دادند به ازای صدور هر برگ سند مالکیت حدنگاری (کاداستری) مبلغ 300 هزار ریال اخذ و به ردیف درآمدی 140141 واریز نماید.
 
وکلای ملت همچنین با تصویب بند الحاقی 2 به نیروی انتظامی اجازه دادند بابت صدور و تعویض و تمدید هر جلد گذرنامه بیومتریک برای کلیه شرایط سنی مبلغ 750 هزار ریال دریافت و به خزانه واریز نماید.
 
در ادامه مجلسی‌ها با تصویب بند الحاقی 3 به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه دادند به ازای تعویض و تبدیل هر قطعه کارت پایان خدمت عادی به هوشمند مبلغ 120 هزار ریال دریافت و به خزانه کل کشور واریز نماید. /ف250

/تسنيم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.